CRM NetOffice umožní našim zákazníkům budovat kvalitní vztahy se svými klienty a jejich rozvoj samozřejmě představuje pro firmu klíčovou hodnotu. Úspěch každé firmy v dnešní dynamické době závisí především na způsobu práce s informacemi a na komunikaci se zákazníky,
uvedl Ing. Jaromír Charvát, ředitel úseku telekomunikačních služeb ČRa. Dodal, že jak již sám název služby napovídá, aplikace NetOffice je vyvinuta jako informační systém pro řízení vztahů se zákazníky, partnery a dodavateli.
Principem CRM NetOffice je vzdálený provoz aplikace, zákazník přistupuje k aplikaci prostřednictvím své rychlé přípojky. Tuto službu mohou využívat hlavně zákazníci, kteří se k internetu připojují vysokou rychlostí například přes Bluetone Angel, či Bluetone ADSL a Bluetone DSL business. Služba rozlišuje varianty dle technického řešení a požadavků zákazníka na dostupnost, bezpečnost a garanci parametrů. Je také optimálním nástrojem pro uchování a správu dat. Díky využití moderních integračních technologií lze tento systém propojit s ostatními používanými firemními systémy, a tak z něj vytvořit centrální zdroj dat, popisující veškeré aspekty vztahů k stávajícím či potenciálním zákazníkům. Poskytuje tak uživateli efektivní nástroj pro řízení vztahů se zákazníkem a pro organizaci marketingu, obsluhy a služeb poskytovaných zákazníkům.
Aplikaci CRM NetOffice doporučujeme ke službám Bluetone FIXLine, Bluetone Voice Plus, Bluetone ADSL, Bluetone Angel, Bluetone Combi, Bluetone Internet Wireless a skupině služeb Bluetone DSL.
Demoverze aplikace je k dispozici na www.bluetone.cz