CitiBusiness: Včasné otevření účtu ušetří 15 tisíc korun

Malé a střední firmy, které se rozhodnou otevřít u Citibank, a.s. do 31. ledna 2005 účet spadající pod prodejní značku CitiBusiness, mohou ušetřit 15 tisíc korun. Přesně do této částky jim banka bude dotovat poplatky za vybraný balíček služeb.

Sdílet

Zvýhodněná nabídka se týká i úvěrů. Pokud klient požádá o úvěr do 31. ledna 2005, neúčtuje banka poplatek za schválení a navíc poskytne vedení účtu po dobu jednoho roku zdarma.

Obsluha malých a středních firem nabízená pod prodejní značkou (brand) CitiBusiness patří ke klíčovým oblastem podnikání, na něž se chce Citibank, a.s. zaměřit ve své nové strategii rozvoje.

V současné době zaznamenáváme meziroční nárůst objemu úvěrů o padesát procent. Na příští rok plánujeme růst až o 55 procent, uvedl obchodní ředitel CitiBusiness Ladislav Kročák. V oblasti jsme zaznamenali nárůst o 36 procent a na rok 2005 plánujeme nárůst o 44 procent, do­dal.

Banka hodlá tento klientský segment podpořit také otevřením dvou nových center, které budou zaměřeny pouze na malé a střední podniky. První plánuje otevřít na jaře příštího roku, druhé v pololetí v Liberci a Olomouci.

Citibank, a.s. nabízí kompletní škálu produktů pro malé a střední firmy. „Mimořádně výhodné jsou služby pro mezinárodní platební styk. Všechny příchozí platby ze zahraničí jsou totiž u Citibank poskytovány zdarma,“ zdůraznil Kročák.

Mezi výjimečné produkty patří i věrnostní kontokorent ve výši až 500,000 Kč. Firmy je mohou získat již po 6-ti měsících vedení účtu, a to na základě finančních toků na účtu bez nutnosti finanční analýzy. Tento úvěr od základu mění pravidla bankovnictví neboť dokumentaci predkládá banka a schvaluje ji klient.

Výjimečný na trhu je také malý provozní úvěr poskytovaný bez zajištění až do výše 1,35 miliónu korun. Je charakteristický zjednodušenou dokumentací a rychlým vyřízením do 48 Hodin. Samozřejmostí je aktivní pomoc klientovi ze strany bankovního konzultanta při zpracování potřebné dokumentace.

U úvěrů neúčtujeme žádnou závazkovou provizi, což je stále na českém trhu ojedinělé, klient tak platí jen za prostředky, které skutečně vyčerpal, dodal Kročák.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).