Citibank otevřela v Brně telefonní (call) centrum, které v rozjezdu nabídlo padesát nových pracovních příležitostí. „Předpokládáme, že toto číslo není konečné, časem se může třeba i zdvojnásobit. Jde o místa vhodná především pro absolventy středních a vysokých škol, kteří chtějí nastartovat svoji kariéru v bankovnictví,“ uvedla ředitelka Péče o zákazníky Citibank Pavla Řezníčková.
Ve službách telefonního bankovnictví začínala řada nynějších manažerů banky. „Při této práci lze ještě v době studia získat obrovský přehled o produktech, ale také o systémech banky a obsluze klientů a také o nabídce konkurence. Až třetina zaměstnanců call centra proto časem přechází na jiné pozice v rámci Citibank,“ zdůraznila Pavla Řezníčková.
Brno je po Praze druhým městem, kam banka své call centrum umístila. Vybrala si jej mimo jiné pro vysoký počet více než 70 tisíc studentů, kteří v něm žijí.
Obě pracoviště nyní působí jako obsluha pro stejné linky CitiPhone. Volající bude automaticky přesměrován na jedno z nich. Na čísle 844 888 844 lze získat veškeré informace o produktech, cenách, úrokových sazbách a dalších parametrech nabízených služeb. Linka 233 062 222 je potom určena stávajícím klientům pro obsluhu jejich účtu a kreditních karet.
Neustálé zkvalitňování služeb přímého bankovnictví je pro Citibank nesmírně důležité. V této formě obsluhy klientely totiž patří k lídrům jak na českém, tak i mezinárodním trhu. Více než 90 procent jejich klientů i zájemců o služby dnes komunikuje s bankou přes internet či telefon.
„Prostřednictvím telefonu lze u nás vyřídit zhruba 99 procent všech požadavků spojených s obsluhou účtu, kreditní karty, půjčky či investice. Citi tento systém využívá celosvětově, a proto musí mít zdejší telefonní bankéři stejnou úroveň jako kdekoliv v zahraničí,“ prohlásil ředitel retailového bankovnictví Citibank Vladislav Vachata.
Nové call centrum, které ještě navýší kapacitu celého systému, sídlí v administrativním komplexu Brno Business Park na Londýnském náměstí. „Dobře dostupné ale hlavně příjemné prostředí je pro intenzivní práci telefonního bankéře velice důležité. Proto jsme věnovali velkou péči nejen technickému vybavení, ale i dalšímu zařízení a příjemnému vzhledu celého pracoviště,“ uzavřela Pavla Řezníčková.