Liberec si banka pro své první specializované středisko vybrala především kvůli stále rostoucímu potenciálu tamních subdodavatelů. „Na Liberecku působí asi osm procent cílového trhu banky. Je zde řada dodavatelů pro automobilový, elektronický a lehký průmysl. Ve všech těchto odvětvích se nacházejí nejen velké společnosti ale i firmy střední a menší velikosti, které jsou významnými subdodavateli finálních výrobců, a prožívají období trvalého růstu,“
uvedl obchodní ředitel segmentu CitiBusiness Ladislav Kročák.
Na pobočce bude možné otevírat účty, získávat kreditní karty a osobní půjčky, uzavírat všechny druhy smluv atd. Malé a střední firmy by měla navíc oslovit svojí dostupností s možností parkování a vyšší koncentrací odborníků na tento klientský segment. Banka navíc připravila speciální regionální „L-úvěr“ s vyřízením do 24 hodin a zaváděcím cenovým programem.
„Naši firemní bankéři docházejí za klienty přímo do provozů. Proto považujeme za důležité, aby jim byli co nejblíže a také, aby šlo o osoby, které dobře znají svůj region. Fyzickou přítomností v oblasti se chceme přiblížit i klientům z řad fyzických osob, přestože drtivá většina z nich používá k obsluze svých účtů elektronické bankovnictví,“
uvedl šéf retailového bankovnictví Citibank Bert Pijls.
Citibank nabízí celou škálu produktů pro malé a střední firmy. Specialitou jsou nezajištěné provozní úvěry do výše 1,4 miliónu korun. Specifický i je i věrnostní kontokorent, který banka sama nabízí firmám na základě jejich historie. Jako jedna z mála na trhu neúčtuje tzv. závazkové provize, takže klient zaplatí jen úroky z té části úvěru, kterou skutečně vyčerpá. Banka klientům přináší také svoji celosvětovou přítomnost, neboť má pobočky ve 180 zemích různých kontinentů. Také díky tomu nabízí výhodné podmínky pro přeshraniční platební styk.