„Rok 2007 byl pro naši společnost rokem výrazných obchodních úspěchů, což se pozitivně odrazilo jak v čistém zisku, tak i ve výsledném tržním podílu. I letos jsme zvýšili podíl na českém trhu životního pojištění a upevnili si tak pozici mezi pěti nejvýznamnějšími životními pojišťovnami v České republice,“ uvedl Petr Zapletal, generální ředitel Pojišťovny České spořitelny. „Výborné výsledky potvrzují skutečnost, že našim klientům dlouhodobě nabízíme zajímavé a kvalitní produkty a našim obchodním partnerům poskytujeme efektivní prodejní podporu,“ dodal Petr Zapletal.
Předepsané pojistné Pojišťovny České spořitelny dosáhlo v roce 2007 celkového objemu 6,5 mld. Kč, což je oproti roku 2006 nárůst o 46 %. Na českém trhu životního pojištění vzrostl podíl Pojišťovny České spořitelny z 9,4 % v roce 2006 na 11,9 %.
Pojišťovna České spořitelny využívá pro prodej svých produktů několika distribučních kanálů – pobočkovou síť České spořitelny, externí prodejní síť České spořitelny a externí prodejní síť Pojišťovny České spořitelny. Společnost v loňském roce rozšířila nabídku životního pojištění o nový typ Investičního pojištění FLEXI H-FIX, zdokonalenou verzi Flexibilního životního pojištění FLEXI. Od začátku ledna 2008 nabízí také inovované Investiční životní pojištění FLEXI INVEST, které je špičkovým produktem nejen svou šíři pojistného krytí, ale také z hlediska investičních příležitostí pro klienta.