Chat o poštovních službách

Odpovědi na své otázky o poště a poštovních službách získají účastníci pravidelného chatu, který uspořádá Sdružení obrany spotřebitelů České republiky (SOS) v pátek 3. 12. od 14 do 15 hodin na svých stránkách www.spotrebitele.info. Hostem chatu bude ředitel odboru poštovních služeb Ministerstva informatiky České republiky Ing. Eduard Prandstetter.

Sdílet

Konec roku je nejen obdobím bilancování jak pro jednotlivce, tak pro instituce, ale zároveň i obdobím, kdy služby pošty využíváme mnohem častěji. I když nástupem internetu dávají mnozí přednost e-mailovým vánočním blahopřáním, stejně budou mít poštovní doručovatelé hodně práce. Ale spotřebitelé se zajímají i o další problémy, s nimiž se na poště setkávají. Jak je řešit se můžete dozvědět od ředitele odboru poštovních služeb Ministerstva informatiky ČR Ing. Eduarda Prandstettera.

Služby České pošty spotřebitelé využívají celý rok. S některými zkušenostmi se obracejí i na naše sdružení. Jde o řadu aktuálních otázek, za všechny jmenujme například rychlost a spolehlivost doručování zásilek či roznášení propagačních materiálů (direct mail). Vítáme, že nyní prostřednictvím chatu dáme možnost uživatelům internetu získat aktuální a zasvěcenou odpověď od odborníka, u něhož se schází připomínky spotřebitelů, řekl František Lobovský, předseda Republikového výboru SOS.

Sdružení obrany spotřebitelů ČR pravidelně pro své chaty vyhledává témata, jež veřejnost podle signálů SOS zajímají, a zve si jako hosty specialisty, kteří mohou dát zasvěcenou odpověď na otázky účastníků internetové besedy na serveru Svět spotřebitelů (www.spotrebitele.info). SOS uvítá každý námět, který spotřebitelé považují za zajímavý.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).