Konec roku je nejen obdobím bilancování jak pro jednotlivce, tak pro instituce, ale zároveň i obdobím, kdy služby pošty využíváme mnohem častěji. I když nástupem internetu dávají mnozí přednost e-mailovým vánočním blahopřáním, stejně budou mít poštovní doručovatelé hodně práce. Ale spotřebitelé se zajímají i o další problémy, s nimiž se na poště setkávají. Jak je řešit se můžete dozvědět od ředitele odboru poštovních služeb Ministerstva informatiky ČR Ing. Eduarda Prandstettera.
Služby České pošty spotřebitelé využívají celý rok. S některými zkušenostmi se obracejí i na naše sdružení. Jde o řadu aktuálních otázek, za všechny jmenujme například rychlost a spolehlivost doručování zásilek či roznášení propagačních materiálů (direct mail). Vítáme, že nyní prostřednictvím chatu dáme možnost uživatelům internetu získat aktuální a zasvěcenou odpověď od odborníka, u něhož se schází připomínky spotřebitelů,
řekl František Lobovský, předseda Republikového výboru SOS.
Sdružení obrany spotřebitelů ČR pravidelně pro své chaty vyhledává témata, jež veřejnost podle signálů SOS zajímají, a zve si jako hosty specialisty, kteří mohou dát zasvěcenou odpověď na otázky účastníků internetové besedy na serveru Svět spotřebitelů (www.spotrebitele.info). SOS uvítá každý námět, který spotřebitelé považují za zajímavý.