„V uplynulém období jsme se zaměřili zejména na stabilizaci počtu nalétávaných destinací a zvýšení efektivity nabízených kapacit. I přesto se však ukazuje, že bude nutné podrobit jednotlivé tratě detailní analýze, abychom byli schopni pružně reagovat na tržní situaci,“ uvedla k výsledkům viceprezidentka pro marketing a vývoj produktu ČSA Marie Macounová, a dodala: „Dosavadní výsledky potvrzují správnost našeho rozhodnutí posílit spojení hlavně do destinací v Rusku a do dalších zemí východní Evropy. Rusko je pro nás už nyní druhým nejvýznamnějším zahraničním trhem z hlediska výnosů i počtu cestujících.“
Se zavedením letního letového řádu nabídly ČSA svým klientům novou linku do ukrajinské Oděsy. Po prvních třech měsících provozu vykazuje tato linka velmi nadějné výsledky. Svou pozici České aerolinie posílily také na linkách do Chorvatska, Slovinska, Polska a Řecka.
Rovněž v přepravě zboží a pošty došlo u Českých aerolinií k nárůstu. Oproti stejnému období loňského roku vzrostl objem přepravy o 3,6 % a přesáhl 10 tisíc tun.
Jana Víšková
Tisková mluvčí Českých aerolinií