Českomoravská hypoteční banka bude mít od 1. ledna novou značku a logo

Pod novou značkou "Hypoteční banka" a s novým logem vstoupí do roku 2005 Českomoravská hypoteční banka. Cílem této změny je posílit vnímání banky veřejností, a tak ještě více podpořit její silnou pozici na trhu.

Sdílet

S novou značkou je spojena také budoucí strategie Hypoteční banky. „Finance
jsou vážná věc, ale právě proto bychom my bankéři měli být schopni vážnou
atmosféru uvolnit a nabídnout zákazníkům pohodu při vyřizování hypotéky.
Chceme být bankou nového typu,“
dodává k tomu Jan Sadil, generální ředitel
Českomoravské hypoteční banky, a pokračuje: „Pokud jde o obchodní strategii,
hypotéky jsme začali jako první v ČR poskytovat již před deseti lety a
chceme být i nadále vnímáni jako experti na financování bydlení.
Připravujeme nové typy a různé varianty splácení hypoték. Díky nim najdou
tyto úvěry širší využití a stanou se pro klienty ještě dostupnějšími.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).