Pokud klienti přesto reagovali a své údaje na podvodné stránky zadali, banka vyzývá klienty k okamžitému zablokování služby SERVIS 24 Internetbanking jedním z následujících způsobů: 3-krát opakovaným zadáním chybného hesla do SERVISu 24, v pobočce ČS nebo prostřednictvím linky Servis 24 (844 111 144). Součástí následného odblokování služby je vygenerování nových bezpečnostních údajů.
Česká spořitelna důrazně upozorňuje – nesdělujte osobní údaje, hesla či kódy PIN formou e-mailu. ČS nikdy nezasílá nevyžádané e-maily s odkazy na internetové adresy. ČS od klientů nebude nikdy údaje touto formou požadovat!
Klienti dostali podvodné e-maily i na jiné adresy než na ty, které používají pro komunikaci s ČS. Zdrojem adres pro rozeslání e-mailů nebyla databáze České spořitelny.
Při šetření tohoto případu spolupracuje ČS s Policií České republiky.