Hlavní navigace

Česká spořitelna publikuje na webových stránkách novelizované kodexy: Kodex bankovních služeb ČS a Kodex chování mezi bankami a klienty ČBA

[Tisková zpráva] České spořitelna vystaví 1. července 2010 na svých webových stránkách aktualizovaný Kodex bankovních služeb České spořitelny a novelizovaný Kodex chování mezi bankami – tzv. Standard č. 19 České bankovní asociace.

Sdílet

Aktualizace Kodexu bankovních služeb ČS se uskutečnila v souladu se  zákonem o platebním styku a byl pozměněn v součinnosti s novelizací kodexu České bankovní asociace. Změny se týkají zejména frekvence informací poskytovaných klientům o změnách obchodních podmínek, sazebníků a výpisů z účtu.

Kodex bankovních služeb České spořitelny obsahuje vlastní standardy bankovních služeb pro klienty-občany (fyzické osoby–nepodnikatele). Kodex nastavuje určitý minimální standard péče banky o retailového klienta, obsahuje výčet práv klientů ve vztahu k bance, výčet práv banky ve vztahu ke klientovi i informace k řešení vzájemných sporů. Plné znění je k dispozici na internetových stránkách www.csas.cz.

Zároveň se Česká spořitelna hlásí k dodržování všech bodů Kodexu chování mezi bankami a klienty, který vydala Česká bankovní asociace (standard ČBA č. 19/2005). ČBA jej vydala v roce 2005, ČS jej začlenila do vlastního Kodexu bankovních služeb v únoru 2006.



Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).