Aktualizace Kodexu bankovních služeb ČS se uskutečnila v souladu se zákonem o platebním styku a byl pozměněn v součinnosti s novelizací kodexu České bankovní asociace. Změny se týkají zejména frekvence informací poskytovaných klientům o změnách obchodních podmínek, sazebníků a výpisů z účtu.
Kodex bankovních služeb České spořitelny obsahuje vlastní standardy bankovních služeb pro klienty-občany (fyzické osoby–nepodnikatele). Kodex nastavuje určitý minimální standard péče banky o retailového klienta, obsahuje výčet práv klientů ve vztahu k bance, výčet práv banky ve vztahu ke klientovi i informace k řešení vzájemných sporů. Plné znění je k dispozici na internetových stránkách www.csas.cz.
Zároveň se Česká spořitelna hlásí k dodržování všech bodů Kodexu chování mezi bankami a klienty, který vydala Česká bankovní asociace (standard ČBA č. 19/2005). ČBA jej vydala v roce 2005, ČS jej začlenila do vlastního Kodexu bankovních služeb v únoru 2006.