Česká spořitelna žádnou takovou zprávu klientům nerozesílala a po klientech nikdy prostřednictvím e-mailu žádné bezpečnostní údaje nepožaduje.
Česká spořitelna preventivně vyzývá klienty, aby na zprávu v žádném případě nereagovali a prostřednictvím prolinku v jejím těle se do služby SERVIS 24 nepřihlašovali. Pokud by někdo z klientů na e-mail reagoval, se znalostí pouhých dvou identifikačních údajů není možné službu SERVIS 24 zneužít k neoprávněnému převodu prostředků. V případě, že kdokoli z klientů na zprávu zareagoval, banka doporučuje, aby ihned kontaktoval její klientské centrum na telefonním čísle 800 207 207 pro zablokování služby a vygenerování nových přihlašovacích údajů.
Česká spořitelny zároveň prosí klienty, kteří podvodný e-mail dostali, nebo v budoucnu dostanou, aby jej poslali na adresu csas@csas.cz. Pomohou tak dalšímu posilování prevence proti zneužití internetového bankovnictví.
Vysoká bezpečnost internetbankingu České spořitelny je zajištěna sérií bezpečnostních prvků, které na sebe navazují, ale jsou na sobě nezávislé. Veškeré pokusy o narušení bezpečnosti svého internetbankingu Česká spořitelna úspěšně odvrací.
Stejné pravidlo, tedy nereagovat na zprávu, doporučuje Česká spořitelna také v případě, pokud podobný podvodný e-mail přijde z jiné společnosti než České spořitelny, například z karetních asociací či internetových firem.