Útrapy lidí, které postihla povodeň zmírnit nedokážeme. Chceme tedy alespoň trochu přispět k nápravám škod tím, co umíme – tedy rychlou finanční pomocí a poradenstvím,
konstatoval Gernot Mittendorfer, předseda představenstva a generální ředitel České spořitelny.
Klienti z postižených regionů z řad občanů i z řad malých a středních firem mohou počítat s individuálním přístupem v každé pobočce ČS:
- ČS mění nad obvyklý standard všechny vodou poškozené bankovky v hodnotě 1:1 (běžná praxe je, že se vyměňují jen ty bankovky, z nichž zbývá aspoň 50% a jsou suché)
- Příspěvky na účty sbírkových kont na pomoc obětem povodní (účet nadací Charita ČR, Adra a Člověk v tísni) jsou bez poplatku:
- Klienti z řad malých a středních firem i municipalit postižení povodní mohou počítat s přednostní obsluhou, individuálním přístupem a nízkými úrokovými sazbami. U úvěrů pro malé a střední firmy bude ČS těmto klientům poskytovat úvěry podle principů programu Top Podnik II. Obrátit se mohou na zaměstnance komerčních center.
- Klienti z řad podnikatelů a malých firem, kteří mají úvěr, mohou počítat s: – Zmrazením úroků nebo splátek na dobu 2 až 3 měsíců
– Přístupem k dalším financím jako kontokorent
– Přednostní obsluhou - Klienti, z řad občanů, kteří si potřebují vzít úvěr: – Nebudou platit vstupní poplatek
– Mohou úvěr kdykoli splatit bez sankcí
– Dostanou úrokovou sazbu na úrovni prime rate
– Úvěr mohou čerpat do výše 100 000 Kč
– Jedinou podmínkou je, aby klienti místopřísežně písemně potvrdili, že byli zasaženi povodní
Zaměstnanci ČS, kteří potřebují volno na úklid po povodni nebo chtějí pomoci s odklízením škod, si nemusejí brát dovolenou, ale mohou čerpat zdravotní volno a volno na charitu.