CRM v České spořitelně představuje systém strategií a hodnot orientovaných na klienty. Hlavním přínosem CRM je schopnost ČS přistupovat ke klientům individuálně v každém okamžiku jejich finančního života. První kroky k zahájení CRM byly zahájeny v závěru roku 2001, a po celou dobu na ní spolupracovala poradenská společnost Capgemini.
CRM znamená pro Českou spořitelnu zcela nový přístup k péči o klienty, staví zájmy klientů do centra veškerého dění v bance včetně oblastí obchodního řízení, procesů a technologií. Na 8,000 zaměstnanců banky prošlo školením CRM. Celkové náklady na implementaci systému si vyžádaly více než jednu miliardu Kč. Česká spořitelna je však přesvědčena, že tato investice se mnohonásobně vyplatila: jejím výsledkem je lepší porozumění přáním klientů, což bance umožňuje poskytovat prvotřídní služby.
„Díky CRM ze v České spořitelně zrodil zcela nový způsob poskytování bankovních služeb. CRM nás přeneslo do 21. století,“ řekl Jack Stack, předseda představenstva České spořitelny.