Hlavní navigace

Česká spořitelna má nejlepší CRM mezi evropskými finančními domy

Česká spořitelna (ČS), banka s největším počtem klientů v České republice a člen finanční skupiny Erste Bank, se stala podle hodnocení společnosti Gartner firmou, která má jedno z nejlepších Řízení vztahů se zákazníky (CRM) v Evropě. Česká spořitelna se umístila na prvním místě mezi finančními domy. V celkovém hodnocení se pak umístila druhá z více než stovky firem, které se ucházely o vítězný titul v prestižní soutěži pořádané společností Gartner v Londýně v březnu letošního roku. CRM evropských firem hodnotili experti z 37 zemí světa.

Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

CRM v České spořitelně představuje systém strategií a hodnot orientovaných na klienty. Hlavním přínosem CRM je schopnost ČS přistupovat ke klientům individuálně v každém okamžiku jejich finančního života. První kroky k zahájení CRM byly zahájeny v závěru roku 2001, a po celou dobu na ní spolupracovala poradenská společnost Capgemini.

CRM znamená pro Českou spořitelnu zcela nový přístup k péči o klienty, staví zájmy klientů do centra veškerého dění v bance včetně oblastí obchodního řízení, procesů a technologií. Na 8,000 zaměstnanců banky prošlo školením CRM. Celkové náklady na implementaci systému si vyžádaly více než jednu miliardu Kč. Česká spořitelna je však přesvědčena, že tato investice se mnohonásobně vyplatila: jejím výsledkem je lepší porozumění přáním klientů, což bance umožňuje poskytovat prvotřídní služby.

„Díky CRM ze v České spořitelně zrodil zcela nový způsob poskytování bankovních služeb. CRM nás přeneslo do 21. století,“ řekl Jack Stack, předseda představenstva České spořitelny.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).