Hlavní navigace

Česká spořitelna loni věnovala na charitativní projekty přes 30 milionů Kč

V loňském roce věnovala Česká spořitelna na charitativní projekty 33,3 milionu Kč, což je o téměř dva miliony korun více než v roce 2003. Banka a finanční skupina s největším počtem klientů na trhu je partnerem charitativních projektů zejména z oblasti společenského rozvoje, vzdělání a obecně z neziskové oblasti.

Sdílet

Jako úspěšná firma působící v České republice cítíme morální odpovědnost pomáhat tam, kde je nejvíce třeba. Proto jsme v roce 2002 založili Nadaci České spořitelny, která se věnuje pouze charitativním projektům zejména z oblasti sociální, z oblasti společenského rozvoje a vzdělávání, řekl Jack Stack, předseda představenstva a generální ředitel České spořitelny.

Mezi nejvýznamnější projekty, které Česká spořitelna a Nadace České spořitelny loni podpořily, patří Sananim, sdružení pro prevenci a léčbu drogově závislých; Život 90, občanské sdružení na pomoc seniorům; Fond ohrožených dětí; Nadační fond Mamma věnující se prevenci a léčbě rakoviny prsu; Nadace VIA, Česká katolická charita, zaměřená na rozvoj společnosti; a Nadace Partnerství, zaměřené na zlepšování kvality životního prostředí a na pomoc dalším nadacím. Z oblasti vzdělávání to jsou Vysoká škola ekonomická, Vysoká škola finanční a správní a projekt Středoškolská odborná činnost (SOČ).

Česká spořitelna patří mezi přední společnosti v České republice, které si uvědomují význam společenské odpovědnosti firem (z angličtiny termín CSR – Corporate Social Responsibility). Nestačí být jen úspěšnou a ziskovou společností, společenská odpovědnost klade důraz na pomoc potřebným, ale také na transparentní a morální přístup vůči vlastním klientům a partnerům. Česká spořitelna, která je bankou pro 5,3 miliony klientů, si tuto odpovědnost dobře uvědomuje.

Klára Gajdušková
tisková mluvčí České spořitelny, a.s.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).