„Tento úspěch nás těší, neboť jde o další trofej, kterou Česká pojišťovna získala v posledních několika měsících. V loňském roce se stala již potřetí Pojišťovnou roku, má za sebou prvenství v anketě Zlatý měšec a zabodovala také ve Zlaté koruně. Jsme navíc potěšeni tím, že důvěru nám nedávají pouze klienti, ale i odborníci z řad manažerů významných firem z celé republiky,“ uvedl při příležitosti dnešního převzetí ceny náměstek České pojišťovny pro obchod Petr Kopecký.
Top manažeři, kteří letos firmy z celého spektra národního hospodářství, tedy i pojišťovny, hodnotili, se shodli na tom, že Česká pojišťovna ke své tradiční všeobecné známosti přidala v posledních dvou letech něco navíc. Změnila reklamní strategii a vytvořila image kvalitní, rychle pracující, spolehlivé a zákaznicky orientované pojišťovny, čímž výrazně přispěla k pozitivnímu vnímání ze strany svých stávajících i budoucích klientů.
Cenu Rhodos vyhlašuje každoročně konsorcium společností GfK Praha, Ogilvy CID a BISON&ROSE Public Relations ve spolupráci s vydavatelstvím Economia. Do soutěže bylo zařazeno 10 kategorií, které tvoří průřez spotřebitelským trhem výrobků a služeb.
Česká pojišťovna je největší domácí pojišťovací ústav. Má základní kapitál 4 miliardy korun a spravuje přes 13 milionů pojistných smluv. Česká pojišťovna patří do mezinárodní finanční skupiny PPF, která úspěšně spravuje aktiva v hodnotě přes 220 mld. Kč. Jediným akcionářem ČP je společnost CZI Holding N.V.