Výše pojistného plnění závisí na počtu podaných oznámení o pojistné události a výši pojistné částky. Budou-li nároky poškozených vyšší než částka, na kterou byla cestovní kancelář pojištěna, obdrží její klienti snížené pojistné plnění.
Česká pojišťovna je ve spojení s asistenční službou EUROALARM Assistance, na kterou se nyní musí klienti CK Connexion Voyages obrátit. Ti, kteří do zahraničí ještě neodjeli, ale už zájezd celý nebo částečně zaplatili, si mohou stáhnout z webovské stránky ČP formulář, který se jmenuje „Oznámení o pojistné události“ (http://www.cpoj.cz/…dler/605.pdf) a po jeho vyplnění jej pošlou na adresu asistenční služby. Podle našich informací se tento postup týká zhruba stovky klientů CK Connexion Voyages. O bezpečný návrat tří osob, které jsou již v zahraničí, se postará asistenční služba ČP. Oznámení o pojistné události mohou klienti CK Connexion Voyages posílat asistenční službě během následujících šesti měsíců. Nejpozději do této lhůty mohou rovněž očekávat od České pojišťovny své peníze.
Proti úpadku pojistila ČP vloni i letos více než šedesát cestovních kanceláří a zatím v této souvislosti nemusela řešit ani jednu pojistnou událost. Česká pojišťovna má základní kapitál 3 miliardy korun a spravuje přes 13 milionů pojistných smluv. Hlavním akcionářem České pojišťovny je společnost CESPO B.V. ze skupiny PPF. Podíl skupiny PPF na základním kapitálu ČP dosahuje 97,7 procenta.