Česká pojišťovna má nového náměstka pro CRM a marketing

[Tisková zpráva] Novým náměstkem České pojišťovny pro CRM a marketing se s účinností od 1. dubna 2010 stává Zdeněk Románek. Jde o novou pozici, která doposud v ČP neexistovala.

Sdílet

Zdeněk RománekČeské pojišťovně pracuje od roku 2007, kdy byl jmenován do funkce ředitele úseku CRM. Vzdělání získal na Karlově univerzitě (MFF UK), Vysoké škole ekonomické (Pojišťovnictví), Copenhagen Business School a INSEAD (MBA). Před nástupem do ČP působil mimo jiné ve společnostech KPMG, RA-JV Lazard Frerés/Latona a McKinsey&Company. Nově vytvořený útvar bude pokrývat oblast CRM, marketingu a retailového produktového vývoje.

Zdeněk Románek se 20 let věnuje karate a je mistrem Goju-Ryu. Zbylý volný čas věnuje rodině, především pak stavbě hradů se svojí jeden a půlletou dcerou.

„Jmenování pana Románka, který je zkušeným odborníkem v oblasti Customer Relationship Management, do pozice náměstka potvrzuje význam, který klade Česká pojišťovna na řízení vztahů se zákazníky,“ komentoval jmenování nového náměstka generální ředitel ČP Ivan Vodička.


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).