CCS připravuje jarní reklamní kampaň

CCS Česká společnost pro platební karty a.s. (CCS) v roce 2005 naváže na úspěšnou loňskou rozhlasovou kampaň profilujících značku CCS v jejím přirozeném prostředí – automobilové dopravě a souvisejících motoristických službách. Cíl jednoznačně vymezit chápání nabídky CCS jako služby ošetřující bezpečnost a úsporu firemních financí, jednoduchost administrativy a správy vozového parku, si však vyžádal rozšíření využívaných sdělovacích prostředků.

Sdílet

V roce 2005 budeme i nadále využívat možnost informování o našich službách v nejposloucha­nějších rozhlasových dopravních pořadech – například Dopravě 007 na Rádiu Impuls. Současně budeme realizovat reklamní kampaň na tzv. outdoorových plochách – nasvětlených bigboardech podél dálnic a v okolí velkých měst, sdělil David Sroka, manažer firemní komunikace CCS a dodal: Sponzorské oznamy v rozhlase i sdělení na bigboardech zřetelně a stručně, přitom však zábavnou formou, propagují hlavní benefity služeb CCS. Těmi jsou především široká síť akceptačních míst, pohodlné cestování s našimi kartami a úspora financí na správu vozového parku.

Kampaň bude nejintenzivnější v jarních a podzimních měsících. Kreativně ji ztvárnila agentura Proximity, nákup médií pro CCS realizovaly společnosti Attention Media a Medea.

David Sroka
Manažer firemní komunikace
CCS Česká společnost pro platební karty a.s.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).