V roce 2005 budeme i nadále využívat možnost informování o našich službách v nejposlouchanějších rozhlasových dopravních pořadech – například Dopravě 007 na Rádiu Impuls. Současně budeme realizovat reklamní kampaň na tzv. outdoorových plochách – nasvětlených bigboardech podél dálnic a v okolí velkých měst,
sdělil David Sroka, manažer firemní komunikace CCS a dodal: Sponzorské oznamy v rozhlase i sdělení na bigboardech zřetelně a stručně, přitom však zábavnou formou, propagují hlavní benefity služeb CCS. Těmi jsou především široká síť akceptačních míst, pohodlné cestování s našimi kartami a úspora financí na správu vozového parku.
Kampaň bude nejintenzivnější v jarních a podzimních měsících. Kreativně ji ztvárnila agentura Proximity, nákup médií pro CCS realizovaly společnosti Attention Media a Medea.
David Sroka
Manažer firemní komunikace
CCS Česká společnost pro platební karty a.s.