Vytvořená e-business platforma propojila importéry automobilů s jejich prodejci a s CAC LEASING jako financující společností. Od spuštění druhé generace této softwarové aplikace byl jejím prostřednictvím financován nákup automobilů za více než 3,5 mld. Kč a dosáhli jsme tak zvýšení obratu provozního financování o téměř 20 %,
potvrzuje obchodní přínos pro společnost Christoph Greussing, generální ředitel a předseda představenstva CAC LEASING. Podle Ch. Greussinga přinesl systém především zrychlení platebního styku, významnou úsporu v nákladech na administrativu provozního financování a rovněž zvýšení podílu CAC LEASING na financování zapojených značek.
Prvním importérem, který začal využívat toto internetové řešení, byl Peugeot. Postupně se přidali Mitsubishi a Honda. Otevřenost systému umožňuje zapojení více importérů i více sítí prodejců a také různých druhů provozního financování.
V rámci provozního financování hradí společnost CAC LEASING prodejcům automobilů vozidla dodaná importérem. Prodejce pak takto financované auto dále prodá za hotové a peníze vrátí zpět do systému nebo zprostředkuje uzavření leasingové smlouvy nového majitele automobilu s CAC LEASING. Vytvořená aplikace umožňuje všem zapojeným subjektům sledovat a kontrolovat průběh celého procesu. Importér vkládá data k fakturám za dodané vozy dealerům, společnost CAC LEASING tato data kontroluje a na základě zjištěných údajů vyplácí peníze.
Většinu aplikační logiky vyvinula společnost AMI Praha, která patří k významným českým dodavatelům e-business řešení. Internetové řešení provozního financování společnosti CAC LEASING využívá platformy IBM iSeries a RS/6000 s operačními systémy OS400, AIX a produktů WebSphere. Systém je vybudován nad databází IBM DB2, která je hlavní databází využívanou v CAC LEASING. Prezentační vrstva využívá JSP skripty a Java komponenty.
V soutěži nejefektivnějších internetových řešení Internet Effectiveness Awards 2005, kterou vyhlásila Economia OnLine ve spolupráci s Asociací.BIZ, bylo hodnoceno celkem 103 internetových projektů. Nominovaná řešení musí vždy generovat ekonomické nebo marketingové přínosy a efekty.