Počet cestujících, kteří okomentovali služby britského dopravce, byl vůbec největší ve srovnání s počty hlasovacích lístků, které došly ve prospěch dalších devíti nejlepších společností.
Martin George, obchodní ředitel společnosti British Airways, k tomu řekl: „To, že jsme získali ocenění, nám dělá obrovskou radost. Ocenění se totiž udílí na základě hlasování cestujících – našich zákazníků. A o jejich spokojenost nám jde především. Všem, kteří věnovali svůj čas hlasování, opravdu děkuji. Budeme i nadále investovat do našich zaměstnanců a výrobků, abychom byli schopni i nadále nabízet našim zákazníkům prvotřídní služby. V tomto roce nás čeká velmi zajímavý a náročný úkol – budeme totiž zavádět novou kajutu Club World, měnit naši třídu FIRST, zlepšovat služby z oblasti zábavy, které na palubách našich letadel nabízíme, a dále se chystáme rozšiřovat služby nabízené přes náš internetový portál ba.com. Také plánovaný přesun našich služeb na Terminál 5 na letišti London Heathrow, ke kterému dojde v roce 2008, a všechny shora zmíněné změny povedou k dalšímu zvýšení úrovně zákaznických služeb.”
A jaký význam má ocenění pro Annu Chmelíkovou, obchodní ředitelku British Airways pro Českou Republiku, Slovenskou Republiku a Maďarsko? „Velmi mě těší, že snaha, kterou všichni věnujeme vývoji služeb a produktů British Airways dostála ocenění. Jak již řekl Martin George, spokojenost našich zákazníků je pro nás nesmírně důležitá. Co se týká například dálkových letů z Prahy, fakt, že počet zákazníků za minulý finanční rok vzrostl oproti předešlému roku o 17 % svědčí nejen o spokojenosti stálých zákazníků, kteří se k nám vracejí, ale i o tom, že dobré jméno a všeobecné povědomí vysoké kvality služeb British Airways přitahuje stále více nových zákazníků.”