Letecká společnost British Airways získala prestižní ocenění Airline of the Year 2006

Letecká společnost British Airways získala na každoročním předávání cen Skytrax World Airline Awards významné ocenění „Airline of the year“. Oproti loňskému roku si vylepšila postavení o čtyři pozice. Do nejlepší desítky vyznamenaných aerolinií se dostala jako jediná společnost z Evropy.

Sdílet

Počet cestujících, kteří okomentovali služby britského dopravce, byl vůbec největší ve srovnání s počty hlasovacích lístků, které došly ve prospěch dalších devíti nejlepších společností.

Martin George, obchodní ředitel společnosti British Airways, k tomu řekl: „To, že jsme získali ocenění, nám dělá obrovskou radost. Ocenění se totiž udílí na základě hlasování cestujících – našich zákazníků. A o jejich spokojenost nám jde především. Všem, kteří věnovali svůj čas hlasování, opravdu děkuji. Budeme i nadále investovat do našich zaměstnanců a výrobků, abychom byli schopni i nadále nabízet našim zákazníkům prvotřídní služby. V tomto roce nás čeká velmi zajímavý a náročný úkol – budeme totiž zavádět novou kajutu Club World, měnit naši třídu FIRST, zlepšovat služby z oblasti zábavy, které na palubách našich letadel nabízíme, a dále se chystáme rozšiřovat služby nabízené přes náš internetový portál ba.com. Také plánovaný přesun našich služeb na Terminál 5 na letišti London Heathrow, ke kterému dojde v roce 2008, a všechny shora zmíněné změny povedou k dalšímu zvýšení úrovně zákaznických služeb.”

A jaký význam má ocenění pro Annu Chmelíkovou, obchodní ředitelku British Airways pro Českou Republiku, Slovenskou Republiku a Maďarsko? „Velmi mě těší, že snaha, kterou všichni věnujeme vývoji služeb a produktů British Airways dostála ocenění. Jak již řekl Martin George, spokojenost našich zákazníků je pro nás nesmírně důležitá. Co se týká například dálkových letů z Prahy, fakt, že počet zákazníků za minulý finanční rok vzrostl oproti předešlému roku o 17 % svědčí nejen o spokojenosti stálých zákazníků, kteří se k nám vracejí, ale i o tom, že dobré jméno a všeobecné povědomí vysoké kvality služeb British Airways přitahuje stále více nových zákazníků.”

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).