Televize a internet
Televizní a internetová kampaň, připravená agenturou Leo Burnett, byla zahájena v první polovině listopadu. Součástí kampaně jsou televizní spoty, bannery na internetu a POS materiály na pobočkách skupiny AXA. Komunikována je především hlavní konkurenční výhoda nového pojistného produktu, jímž je každoročně rostoucí věrnostní bonus.
Regionální kampaň
Celkem před 29 pobočkami finanční skupiny AXA vyroste sloup z nafukovacích balonků s rostoucími procentuálními hodnotami, které symbolizují každoročně se zvyšující věrnostní bonus u Kumulativ Life. Stejné balonky budou přítomné hostesky rozdávat kolemjdoucím chodcům. Zájemci o více informací mohou využít služeb finančního poradce, který bude na pobočce také k dispozici.
Regionální kampaň byla zahájena v pondělí 21. listopadu na pobočkách v Brně a bude ukončena v pátek 2. prosince v Novém Jičíně a Praze.
Kumulativ Life
Investiční životní pojištění Kumulativ Life finanční skupiny AXA je určeno především klientům, kteří chtějí investovat a pojistit se s dlouhodobým výhledem. Jeho hlavní výhodou je totiž každoročně se zvyšující věrnostní bonus, jehož výše není omezena horní hranicí. S Kumulativ Life lze investovat do čtyř aktivně řízených fondů, které byly pro tento finanční produkt speciálně vytvořeny.