„Vycházeli jsme z průzkumu, podle nějž uživatelé očekávají od redesignu našich webových stránek především zajímavější vzhled, srozumitelnou strukturu, nový obsah a lepší uživatelské nastavení,“ uvedl ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA Marek Zeman. „Nové grafické řešení stránek pak umožňuje snadnou a intuitivní navigaci i novým návštěvníkům.“
Stránky mají především novou vizuální podobu, která uživateli výrazně usnadní orientaci. Nabízejí pohodlné vyhledávání pomocí postav reprezentujících jednotlivé skupiny produktů i výběr ze standardní horizontální navigační lišty, což využívají především stálí klienti společnosti. Vertikální menu nezapomíná na odkazy „kontakt“ aktivní na každé otevřené stránce. Stránky obsahují podrobné popisy produktů, výhod a benefitů. Umožňují on-line komunikaci např. ve formě sjednání schůzky či nákupu cestovního pojištění. Informační centrum obsahuje dokumenty ke stažení, videa, tiskové zprávy a další. Součástí klientské podpory jsou odpovědi na nejčastěji kladené otázky.
„Vytvořili jsme proto atraktivní design, kterým chceme přispět ke zvýšení návštěvnosti a podnícení aktivity klientů na našich nových webových stránkách,“ dodal Marek Zeman.
Adresa webových stránek skupiny AXA: www.axa.cz