Nová aplikace AXA Manager usnadní a urychlí významnou část administrativy, kvůli níž jinak zákazníci musí navštívit pobočku pojišťovny. Díky této aplikaci lze do smluv nahlížet kdykoliv a na jakémkoliv místě s internetovým připojením.
„Při vývoji této služby jsme se snažili maximálně pokrýt co největší spektrum našich služeb do jednoho jednoduchého programu, který bude šitý na míru naším zákazníkům, a ušetří jim tak spoustu času,“ uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace skupiny AXA v České republice.
K dalším přednostem aplikace patří možnost okamžitého zaznamenání autonehody a následného odeslání potřebného formuláře ihned z místa nehody. Tato funkce umožňuje detailně popsat místo, rozsah škody, okolnosti, pořídit fotografie události nebo zhotovit jednoduchý nákres, v němž bude situace znázorněna. Vše je navíc doplněno přehledným průvodcem poskytnutí první pomoci a správným postupem při nehodě či možností spočítat si pojistné za povinné ručení.
Kromě těchto nejdůležitějších služeb AXA Manager disponuje i aktuálními kurzy a informacemi o podílových fondech či fondech životního pojištění, nejdůležitějšími kontakty a kontaktními formuláři, mapou s nejbližšími pobočkami, aktualitami nebo nabídkou pracovních míst ve společnosti AXA.
„Dlouhodobým cílem skupiny AXA je zjednodušit a zrychlit komunikaci s našimi zákazníky. AXA Manager pro mobilní telefony je součástí této naší snahy,“ dodal Marek Zeman.