Citigroup je s dvěma sty miliony zákaznických účtů ve více než sto zemích světa světovým lídrem v oblasti finančních služeb. Její divize Global Equities prostřednictvím AMDS rozešle za noc průměrně 5000 hlasových zpráv. V současné době používá AMDS patnáct set výzkumníků a obchodních analytiků v Severní Americe, Evropě a Asii ke správě a distribuci informací o investicích, a to jak interně, tak externě. Obchodníci Citigroup prostřednictvím AMDS denně dodávají nové informace svým zákazníkům z řad akciových investorů a kromě jiného jim šetří čas potřebný na získávání informací po telefonu. Řešení AMDS začleněné do CRM systému společnosti Citigroup nahradilo externí služby rozesílání hlasových zpráv, ušetřilo náklady a zároveň umožnilo plnou kontrolu nad vysíláním hlasových zpráv včetně podrobného reportingu.
“Prodej ve světě investičního bankovnictví je závislý na hlasových zprávách a AMDS tak je pro pracovníky Citigroup nedocenitelným pomocníkem,” říká obchodní analytik a asistent viceprezidenta divize Citigroup Global Equities Dan Hollins. “Zaznamenali jsme jednak snížení nákladů, ale hlavním přínosem tohoto produktu je lepší produktivita práce a úspora času, který může být věnován samotnému obchodování. Nyní jsme schopni rychleji oslovit více klientů.”
“AMDS potvrzuje vedoucí postavení Alcatelu na globálním telekomunikačním trhu. Stále přicházíme s inovativními softwarovými řešeními, které vždy odpovídají na potřeby zákazníků,” dodává prezident divize podnikových řešení Alcatelu Jean-Christophe Giroux. “Systém AMDS je vhodný jako prostředek komunikace se zákazníky nebo občany ze strany firem a veřejných úřadů. Přenáší informace od zdroje k příjemci efektivně a rychle. AMDS šetří peníze, jednoduše se instaluje a přináší našim zákazníkům okamžité výsledky.”
AMDS od společnosti Alcatel užívá standardní oborové platformy a důsledkem toho jsou nízké pořizovací náklady a jednoduchá a zároveň bezpečná správa z jakéhokoli počítače bez ohledu na umístění za nebo před firewallem. Systém doručuje tisíce hlasových zpráv denně. Udržovací náklady jsou nízké díky široké škálovatelnosti produktu a rozšiřování kapacity je řešeno upgradem softwaru a rozšiřováním licencí.
AMDS je k dispozici jako samostatně dodávaný produkt kompatibilní s jakýmkoli systémem pobočkových ústředen nebo veřejné telefonní sítě, který užívá telefonní interface TDM nebo SIP. Cenová politika softwarových licencí umožňuje jednoduše škálovat systém a přizpůsobovat jej dynamice individuálních potřeb podniků tak, jak roste počet rozesílaných zpráv. Jednoduchost administrace a řízení dokresluje užití klienta na bázi internetového prohlížeče bez nutnosti instalace softwaru na straně uživatele. Platforma XML API, na které je systém AMDS postavený, podporuje integraci do stávajících podnikových aplikací a vytváření jejich dalších funkcionalit.