Anketa má tři základní tématické části – prostředí poboček, služby a informace. V každé části ankety jsou tři otázky, které se týkají daného tématu. Klienti mohou u každé otázky oznámkovat kvalitu poskytovaných služeb (známkování jako ve škole, od 1 výborné – do 5 nedostatečné).
V části „prostředí pobočky“ mohou klienti vyjádřit svůj názor na dostupnost, otevírací dobu a celkový pocit z návštěvy.
V části „služby“ budou klienti známkovat čekací dobu, komplexnost služeb a přístup pracovníků banky.
V části „informace“ budou klienti hledat odpověď na otázky týkající se odborných znalostí pracovníků bank, přístupnosti k informačním materiálům a informací o produktech dceřinných společností.
Výsledkem ankety by měly být údaje o míře spokojenosti českých klientů s bankovními službami. Anketu bude možné zhodnotit podle úrovně služeb bank, poboček, tématických okruhů i jednotlivých otázek a to v rámci krajů i celé ČR.