Má-li ovšem činnost tohoto portálu vést k pozitivním výsledkům, měly by mít i jeho jednotlivé aktivity pozitivní charakter. Proto jsme se rozhodli vyhlásit anketu – „Nejslušnější banka v ČR pro rok 2006“ – a to z pohledu výše poplatků, přehlednosti sazebníků, srozumitelnosti obchodních podmínek a servisu pro klienty. Do ankety jsme zařadili banky poskytující základní bankovní služby pro retailovou klientelu. Vzhledem k tomu, že jde o anketu, budou výsledky subjektivním pohledem hlasujících a nemusejí tedy odrážet skutečný stav. I přesto může být tato anketa užitečnou zpětnou vazbou jak pro banky, tak pro jejich klienty.
Kategorie
- banka s nejnižšími poplatky
- banka s nejpřehlednějším sazebníkem
- banka s nejsrozumitelnějšími obchodními podmínkami
- banka s nejlepším servisem pro klienty
Pravidla hlasování
Hlasovat je možné z jednoho počítače maximálně jednou za 24 hodin, ve všech čtyřech kategoriích vždy pouze pro jednu banku. Hlasovat lze ve všech čtyřech kategoriích či jen v jedné, dle zájmu návštěvníků webu. Anketa bude probíhat dva měsíce. Po skončení hlasování vyhlásíme vítěze všech čtyřech kategorií a absolutního vítěze. Tím bude banka, která získá v součtu nejvíce hlasů a zároveň nejlepší průměrná umístění ve všech kategoriích. Absolutní vítěz získá titul „Nejslušnější banka“.
Banky (seznam dle abecedy)
- BAWAG Bank CZ
- Citibank
- Česká spořitelna
- Československá obchodní banka
- eBanka
- GE Money Bank
- HVB Bank Czech Republic
- IC Banka
- Komerční banka
- Oberbank AG pobočka Česká republika
- Poštovní spořitelna
- PPF banka
- Raiffeisenbank
- Volksbank CZ
- Waldviertler Sparkasse von 1842 pobočka
- Živnostenská banka
Patrik Nacher
www.bankovnipoplatky.com
Finanční server Měšec.cz je partnerem ankety „Nejslušnější banka v ČR pro rok 2006“.