Allianz pojišťovna zasílá klientům přidělené číslo škody emailem nebo sms ihned po jejím nahlášení

[Tisková zpráva] Allianz pojišťovna rozšířila rozsah on-line služeb klientům o automatické zaslání přiděleného čísla škody emailem nebo sms. Klient tak bezprostředně po nahlášení pojistné události obdrží číslo, díky kterému může vstoupit do zabezpečeného systému na internetu a zde sledovat průběh vyřizování své pojistné události. Může zde vkládat dokumenty potřebné k likvidaci a komunikovat s pojišťovnou.

Sdílet

Allianz pojišťovna rozšířila rozsah on-line služeb klientům o automatické zaslání přiděleného čísla škody emailem nebo sms. Klient tak bezprostředně po nahlášení pojistné události obdrží číslo, díky kterému může vstoupit do zabezpečeného systému na internetu a zde sledovat průběh vyřizování své pojistné události. Může zde vkládat dokumenty potřebné k likvidaci a komunikovat s pojišťovnou.

Pavel Novotný, ředitel úseku likvidace pojistných událostí Allianz pojišťovny říká: Symbolicky jsme tak uzavřeli kruh on-line komunikace s klienty od okamžiku nahlášení škody, přes celý proces likvidace až do vyplacení finančních prostředků.

Klienti Allianz pojišťovny v případě pojistné události mohou on-line na webových stránkách:

-    nahlásit pojistnou událost

-    získat přidělené číslo škody emailem nebo sms

-    sledovat stav likvidace po jednotlivých krocích

-    vkládat do systému dokumenty potřebné k likvidaci své pojistné události

Allianz rovněž zdokonalila systém telefonní komunikace:

-    klienti si mohou při volání na „modrou linku“ vybrat službu call-back pro případ, kdy nemohou nebo nechtějí čekat, až je systém přiřadí k telefonnímu operátorovi.

Allianz pojišťovna byla jednou z prvních pojišťoven na českém trhu, které klientům nabídly možnost sjednávání pojištění on-line (přes internet a telefonicky). Dnes si klienti mohou sjednat cestovní pojištění, pojištění vozidel, pojištění majetku a odpovědnosti, penzijní připojištění. Na internetu mají k dispozici interaktivní průvodce i kalkulátory pro výpočet pojistného a řadu on-line služeb pro zjednodušení a zrychlení komunikace s pojišťovnou. Mají zde i náhled na své pojistné smlouvy s informacemi o zaplaceném pojistném a termínu další splátky a řadu dalších užitečných informací. Součástí těchto komplexních služeb je i on-line likvidace.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).