Hlavní navigace

Allianz pojišťovna připravila novou reklamní kampaň na povinné ručení

[Tisková zpráva] Cílem reklamní kampaně na povinné ručení Exkluziv bylo oslovit většinového řidiče z města i z venkova, který v rámci povinného ručení uvítá chytré a integrované řešení ochrany vozidla.

Sdílet

Prvním krokem byl vývoj a uvedení nového produktu Exkluziv, který v rámci kategorie povinného ručení nemá z hlediska užitné hodnoty na domácím trhu konkurenci. Kryje totiž i řadu rizik, jež si musí motorista běžně chránit jiným produktem – havarijním pojištěním.

Kreativa kampaně na povinné ručení Exkluziv vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou Grey. Základem je pohled běžných řidičů starších vozů, kteří chtějí své vozidlo chránit, ačkoliv si neplatí klasické havarijní pojištění.


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).