„Rychlý kvantitativní růst AAA AUTO v uplynulých letech byl výsledkem silné expanze, po níž nyní následuje období stabilizace a konsolidace,“ uvedl ředitel komunikace skupiny AAA AUTO Vladan Crha. Jak dodal, „stoupající umístění na prestižním žebříčku CZECH TOP 100 nás těší i zavazuje. AAA AUTO vstoupila loni na burzy v Praze a Budapešti a zařadila se mezi veřejně obchodované firmy s transparentním podnikáním pro investory a zákazníky,“ připomněl V. Crha.
Prestižní žebříček CZECH TOP 100 je sestaven na základě ekonomických údajů, jako jsou tržby, přidaná hodnota, počet zaměstnanců. Žebříček nenahrazuje oficiální statistické údaje, ale jeho vypovídací hodnota, přesnost a věrohodnost umožňují jeho využívání pro analytické účely, pro makroekonomické studie a pro potřeby jednotlivých firem.
AAA AUTO byla už v roce 2006 zařazena odbornou porotou mezi 100 nejsilnějších značek České republiky a díky tomu získala ocenění Superbrands. Podle průzkumu společnosti Ipsos Tambor z června 2007 značku AAA AUTO zná 96 % dotázaných občanů České republiky. Skupina AAA AUTO dosáhla za rok 2007 celkové tržby ve výši 470 milionů.