2. ročník ceny "Spokojený zákazník Ústeckého kraje" pro KC eBanky v Ústí nad Labem

Sdílet

Praha 22.11.2002 – Sdružení českých spotřebitelů ve čtvrtek 21.listopadu 2002 vyhlásilo výsledky 2. ročníku ceny „Spokojený zákazník Ústeckého kraje“. Tato prestižní cena, jejíž udělení proběhlo pod záštitou hejtmana Ústeckého kraje, pana ing. Jiřího Šulce, byla udělena mimo jiné i Klientskému centru eBanky v Ústí nad Labem.

Jak řekl Petr Řehák, ředitel regionálního Klientského centra v Ústí nad Labem: „Tohoto ocenění si velmi vážíme hlavně proto, že bylo uděleno sdružením za vysokou kvalitu nadstandardních služeb poskytovaných na Klientském centru, za ochotný personál a rychlou obsluhu klientů eBanky.“

Ocenění Sdružení českých spotřebitelů (SČS), které je udělováno na 2 roky vyjadřuje, že firma, která ho získala, trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele. Při udělení ceny bylo komisí ustavenou při SČS přihlédnuto i k tomu, jaký má image firma jak mezi spotřebiteli, tak i mezi místní a podnikatelskou samosprávou.

eBanka je univerzální banka (3. nejdůvěry­hodnější v České republice v soutěži o Banku roku 2002), která nabízí ucelené portfolio produktů a služeb pro podnikatele, malé a střední podniky i pro fyzické osoby ve svých 26 Klientských centrech. Nadále drží i vedoucí postavení v přímém bankovnictví, o čemž svědčí celá řada ocenění, které získala (např. titul Přímé bankovnictví roku 2002).
Celkový počet klientů eBanky je necelých 300 tisíc. Internetové bankovnictví využívá přes 77 tisíc klientů a z toho přes 35 tisíc klientů využívá i službu GSM Banking. 69 tisíc klientů je majiteli produktů v rámci programu ČP Finance a přes 152 tisíc klientů vlastní úvěrovou YES kartu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).