Petr Šafránek, IČO (10329072), sídlo Tábor

Základní informace

Název: Petr Šafránek
Sídlo: Tábor
IČO: 10329072

Výpis údajů pro Petr Šafránek z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Petr Šafránek

IČO: 10329072
Firma: Petr Šafránek
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Tábor
Základní územní jednotka: Tábor
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 27. 9. 1990

Sídlo Petr Šafránek

Sídlo: Minská 2785/5, Tábor 39005

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba zámků a kování
Maloobchod v nespecializovaných prodejnách

Výpis údajů pro Petr Šafránek ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Petr Šafránek

IČO (identifikační číslo): 10329072
Jméno: Petr Šafránek
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 27. 9. 1990
Celkový počet živností: 3
Aktivních živností: 2

Sídlo Petr Šafránek

Sídlo: Minská 2785/5, Tábor 39005

Živnosti Petr Šafránek

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • OBCHODNÍ ČINNOST - nákup zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 8. 9. 1992

Živnost č. 2 Zámečnictví, nástrojářství

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 8. 9. 1992

Statutární orgán Petr Šafránek

Člen statutárního orgánu: Petr Šafránek

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).