Miroslav Prokop, IČO (44873549), sídlo Praha

Základní informace

Název: Miroslav Prokop
Sídlo: Praha
IČO: 44873549

Výpis údajů pro Miroslav Prokop z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Miroslav Prokop

IČO: 44873549
Firma: Miroslav Prokop
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Praha
Základní územní jednotka: Praha 17
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 17. 3. 1992

Sídlo Miroslav Prokop

Sídlo: Doubravínova 219/1, Praha 16300

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Inženýrské činnosti a související technické poradenství
Činnosti reklamních agentur

Výpis údajů pro Miroslav Prokop ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Miroslav Prokop

IČO (identifikační číslo): 44873549
Jméno: Miroslav Prokop
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 17. 3. 1992
Celkový počet živností: 3
Aktivních živností: 1

Sídlo Miroslav Prokop

Sídlo: Doubravínova 219/1, Praha 16300

Živnosti Miroslav Prokop

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce
  • Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 16. 3. 1992

Statutární orgán Miroslav Prokop

Člen statutárního orgánu: Miroslav Prokop

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).