Michal Grečmal, IČO (88742598), sídlo Přerov

Základní informace

Název: Michal Grečmal
Sídlo: Přerov
IČO: 88742598

Výpis údajů pro Michal Grečmal z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Michal Grečmal

IČO: 88742598
Firma: Michal Grečmal
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Přerov
Základní územní jednotka: Přerov
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 23. 4. 2012

Sídlo Michal Grečmal

Sídlo: Mikuláškova 263/6, Přerov 75002

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Ostatní sportovní činnosti

Výpis údajů pro Michal Grečmal ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Michal Grečmal

IČO (identifikační číslo): 88742598
Jméno: Michal Grečmal
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 23. 4. 2012
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Michal Grečmal

Sídlo: Mikuláškova 263/6, Přerov 75002

Živnosti Michal Grečmal

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Provozování tělovýchovných a sportovních zařízení a organizování sportovní činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 15. 3. 2017

Statutární orgán Michal Grečmal

Člen statutárního orgánu: Michal Grečmal

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).