Martin Šromovský, IČO (02146576), sídlo Mikulovice

Základní informace

Název: Martin Šromovský
Sídlo: Mikulovice
IČO: 02146576

Výpis údajů pro Martin Šromovský z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Martin Šromovský

IČO: 02146576
Firma: Martin Šromovský
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Pardubice
Základní územní jednotka: Mikulovice
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 25. 9. 2013

Sídlo Martin Šromovský

Sídlo: 108, Mikulovice 53002

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Ostatní technické zkoušky a analýzy
Ostatní profesní, vědecké a technické činnosti j. n.

Výpis údajů pro Martin Šromovský ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Martin Šromovský

IČO (identifikační číslo): 02146576
Jméno: Martin Šromovský
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 25. 9. 2013
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Martin Šromovský

Sídlo: 108, Mikulovice 53002

Živnosti Martin Šromovský

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
  • Testování, měření, analýzy a kontroly
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 25. 9. 2013

Statutární orgán Martin Šromovský

Člen statutárního orgánu: Martin Šromovský

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).