Josef Šrámek, IČO (62168461), sídlo Uherčice

Základní informace

Název: Josef Šrámek
Sídlo: Uherčice
IČO: 62168461

Výpis údajů pro Josef Šrámek z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Josef Šrámek

IČO: 62168461
Firma: Josef Šrámek
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Břeclav
Základní územní jednotka: Uherčice
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 17. 11. 1994

Sídlo Josef Šrámek

Sídlo: 341, Uherčice 69162

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Velkoobchod, kromě motorových vozidel
Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
Maloobchod, kromě motorových vozidel
Ostatní maloobchod v nespecializovaných prodejnách

Výpis údajů pro Josef Šrámek ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Josef Šrámek

IČO (identifikační číslo): 62168461
Jméno: Josef Šrámek
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 17. 11. 1994
Celkový počet živností: 3
Aktivních živností: 1

Sídlo Josef Šrámek

Sídlo: 341, Uherčice 69162

Živnosti Josef Šrámek

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti přerušená
Vznik oprávnění 16. 11. 1994
Přerušeno od 1. 7. 2015

Statutární orgán Josef Šrámek

Člen statutárního orgánu: Josef Šrámek

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).