Jana Hrůzová, IČO (05628806), sídlo Březí

Základní informace

Název: Jana Hrůzová
Sídlo: Březí
IČO: 05628806

Výpis údajů pro Jana Hrůzová z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Jana Hrůzová

IČO: 05628806
Firma: Jana Hrůzová
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Břeclav
Základní územní jednotka: Březí
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 12. 12. 2016

Sídlo Jana Hrůzová

Sídlo: , Březí

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Výroba pekařských, cukrářských a jiných moučných výrobků
Velkoobchod, kromě motorových vozidel
Maloobchod, kromě motorových vozidel

Výpis údajů pro Jana Hrůzová ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jana Hrůzová

IČO (identifikační číslo): 05628806
Jméno: Jana Hrůzová
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 12. 12. 2016
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 2

Sídlo Jana Hrůzová

Sídlo: Mládežnická 535, Březí 69181

Živnosti Jana Hrůzová

Živnost č. 1 Pekařství, cukrářství

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 12. 12. 2016

Živnost č. 2 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 12. 12. 2016

Statutární orgán Jana Hrůzová

Člen statutárního orgánu: Jana Hrůzová

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).