Jan Šrámek, IČO (05974062), sídlo Šlapanice

Základní informace

Název: Jan Šrámek
Sídlo: Šlapanice
IČO: 05974062

Výpis údajů pro Jan Šrámek z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Jan Šrámek

IČO: 05974062
Firma: Jan Šrámek
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Brno-venkov
Základní územní jednotka: Šlapanice
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 29. 3. 2017

Sídlo Jan Šrámek

Sídlo: Janáčkova 1119/7, Šlapanice 66451

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Opravy a instalace strojů a zařízení
Elektroinstalační, instalatérské a ostatní stavebně instalační práce

Výpis údajů pro Jan Šrámek ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jan Šrámek

IČO (identifikační číslo): 05974062
Jméno: Jan Šrámek
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 29. 3. 2017
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 2

Sídlo Jan Šrámek

Sídlo: Janáčkova 1119/7, Šlapanice 66451

Živnosti Jan Šrámek

Živnost č. 1 Montáž, opravy, revize a zkoušky tlakových zařízení a nádob na plyny

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 29. 3. 2017

Živnost č. 2 Montáž, opravy, revize a zkoušky plynových zařízení a plnění nádob plyny

Druh živnosti živnost řemeslná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 29. 3. 2017

Statutární orgán Jan Šrámek

Člen statutárního orgánu: Jan Šrámek

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).