Jan Konečný, IČO (47362651), sídlo Moravský Žižkov

Základní informace

Název: Jan Konečný
Sídlo: Moravský Žižkov
IČO: 47362651

Výpis údajů pro Jan Konečný z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Jan Konečný

IČO: 47362651
Firma: Jan Konečný
Právní forma: Zemědělský podnikatel - fyzická osoba
Okres: Břeclav
Základní územní jednotka: Moravský Žižkov
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 25. 11. 1992

Sídlo Jan Konečný

Sídlo: Bílovská 24, Moravský Žižkov 69101

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Rostlinná a živočišná výroba, myslivost a související činnosti
Výroba potravinářských výrobků
Výroba vína z vinných hroznů
Velkoobchod a maloobchod; opravy a údržba motorových vozidel

Výpis údajů pro Jan Konečný ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jan Konečný

IČO (identifikační číslo): 47362651
Jméno: Jan Konečný
Právní forma podnikání: Zemědělský podnikatel - fyzická osoba
Vznik první živnosti: 25. 11. 1992
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Jan Konečný

Sídlo: Bílovská 24, Moravský Žižkov 69101

Živnosti Jan Konečný

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Výroba potravinářských a škrobárenských výrobků
  • Velkoobchod a maloobchod
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 20. 6. 1994

Statutární orgán Jan Konečný

Člen statutárního orgánu: Jan Konečný

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).