Jan Gašpárek, IČO (02069067), sídlo Liberec

Základní informace

Název: Jan Gašpárek
Sídlo: Liberec
IČO: 02069067

Výpis údajů pro Jan Gašpárek z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Jan Gašpárek

IČO: 02069067
Firma: Jan Gašpárek
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle jiných zákonů než živnostenského a zákona o zemědělství
Okres: Liberec
Základní územní jednotka: Liberec (nečleněné město)
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 31. 8. 2013

Sídlo Jan Gašpárek

Sídlo: Suldovského 350/34, Liberec 46001

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Architektonické činnosti
Inženýrské činnosti a související technické poradenství

Výpis údajů pro Jan Gašpárek ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Jan Gašpárek

IČO (identifikační číslo): 02069067
Jméno: Jan Gašpárek
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle jiných zákonů než živnostenského a zákona o zemědělství
Vznik první živnosti: 31. 8. 2013
Celkový počet živností: 1
Aktivních živností: 1

Sídlo Jan Gašpárek

Sídlo: Na Pískovně 649/8, Liberec 46014

Živnosti Jan Gašpárek

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Příprava a vypracování technických návrhů, grafické a kresličské práce
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 31. 8. 2013

Statutární orgán Jan Gašpárek

Člen statutárního orgánu: Jan Gašpárek

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).