Ing. Martin Hučka, IČO (61593206), sídlo Čeladná

Základní informace

Název: Ing. Martin Hučka
Sídlo: Čeladná
IČO: 61593206

Výpis údajů pro Ing. Martin Hučka z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Ing. Martin Hučka

IČO: 61593206
Firma: Ing. Martin Hučka
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Frýdek-Místek
Základní územní jednotka: Čeladná
Počet zaměstnanců: Bez zaměstnanců
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 4. 10. 1994

Sídlo Ing. Martin Hučka

Sídlo: 727, Čeladná 73912

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Zprostředkování velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení
Zprostředkování specializovaného velkoobchodu a velkoobchod v zastoupení s ostatními výrobky j. n.

Výpis údajů pro Ing. Martin Hučka ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Ing. Martin Hučka

IČO (identifikační číslo): 61593206
Jméno: Ing. Martin Hučka
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 4. 10. 1994
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Ing. Martin Hučka

Sídlo: Raisova 879, Frýdek-Místek 73801

Živnosti Ing. Martin Hučka

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Zprostředkování obchodu a služeb
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 19. 9. 1994

Statutární orgán Ing. Martin Hučka

Člen statutárního orgánu: Ing. Martin Hučka

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).