Dagmar Panáčková, IČO (62153897), sídlo Chropyně

Základní informace

Název: Dagmar Panáčková
Sídlo: Chropyně
IČO: 62153897

Výpis údajů pro Dagmar Panáčková z registru ekonomických subjektů

Základní údaje Dagmar Panáčková

IČO: 62153897
Firma: Dagmar Panáčková
Právní forma: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Okres: Kroměříž
Základní územní jednotka: Chropyně
Počet zaměstnanců: Neuvedeno
Institucionální sektor: Osoby samostatně výdělečně činné
Datum vzniku: 8. 8. 1995

Sídlo Dagmar Panáčková

Sídlo: Tovačovská 737, Chropyně 76811

Obory činností NACE dle RES (Registr ekonomických subjektů)

Velkoobchod, kromě motorových vozidel
Maloobchod, kromě motorových vozidel
Ostatní maloobchod s novým zbožím ve specializovaných prodejnách j. n.

Výpis údajů pro Dagmar Panáčková ze živnostenského rejstříku

Základní údaje Dagmar Panáčková

IČO (identifikační číslo): 62153897
Jméno: Dagmar Panáčková
Právní forma podnikání: Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
Vznik první živnosti: 8. 8. 1995
Celkový počet živností: 2
Aktivních živností: 1

Sídlo Dagmar Panáčková

Sídlo: Tovačovská 737, Chropyně 76811

Živnosti Dagmar Panáčková

Živnost č. 1 Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Obory činnosti
  • Koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej.
Druh živnosti živnost volná
Stav živnosti aktivní
Vznik oprávnění 7. 8. 1995

Statutární orgán Dagmar Panáčková

Člen statutárního orgánu: Dagmar Panáčková

Všechny údaje, které v našem rejstříku o firmách a živnostnících zobrazujeme, pocházejí z veřejně dostupných rejstříků. Kam patří obchodní rejstřík, Živnostenský rejstřík a Registr ekonomických subjektů provozovaný Statistickým úřadem.

Data průběžně aktualizujeme ze zdrojových rejstříků. Pokud v našem rejstříku objevíte nesprávný nebo nepřesný údaj, dejte nám prosím tuto informaci k dispozici na e-mailu info@iinfo.cz. Pokud máte výhrady ke zpracování vašich osobních údajů v našem rejstříku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@iinfo.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).