Když jste přišli do ČR, rozjeli jste obrovskou reklamní kampaň. Chtěli jste být (aspoň podle toho, co jste říkali) jedničkou na trhu a "přeprat" ČP. Jak se vám daří? Mám dojem, že jste od svého cíle upustili. Je to tak?
zvědavec
20. 2. 2006 14:33
Odpověď
Dobrý den,
na český trh jsme vstupovali s ambicemi stát se do pěti let jednou z předních pojišťoven v počtu nově uzavíraných smluv. Jedničkou na trhu bychom byli samozřejmě rádi, ale vzhledem k tomu, že jsme budovali pojišťovnu od úplného počátku na zelené louce, snažíme se býti realističtí. Zatím se snažíme být jedničkou v kvalitě nabízených produktů, šíři nabízeného pojistného krytí a investičních možnostech (kupříkladu 16 krytých závažných onemocnění, 552 krytých operací, výběr z 9 fondů v rámci investičního životního pojištění). Snažíme se být nejlepší také v kvalitě servisu klientům i pojišťovacím poradcům. Myslíme si, že díky kvalitě, dobře odvedené práci a jistotě, kterou zákazníkům poskytujeme, se peníze našich klientů neztratí a pozornost k jejich potřebám se nám do budoucna vyplatí.
Investice do naší reklamní kampaně byly spíše podprůměrné ve srovnání s konkurencí. Pokud máte dojem, že naše kampaň byla obrovská, tak nás to určitě těší, protože to svědčí o tom, že za menší peníze než konkurence jsme dosáhli lepších marketingových výsledků.
Boris Čuchran
(Poradce pro životní pojištění)