Dobrý den,
díky novým podmínkám ve stavebním spoření, které vejdou v platnost od příštího roku je naprosto zřejmé, že klientela stavebních spořitelen se značně zúží a první čísla to jen potvrzují. Neuvažují proto stavební spořitelny o zvýšení motivace pro nové potenciální klienty vylepšením smluvních podmínek tzv. z vlastní kapsy, aby alespoň částečně dohnaly finanční výhodnost starých smluv. Mám pocit, že za ta léta existence stavebního spoření, kdy stát díky svým podporám v podstatě naháněl klienty do náruče stavebních spořitelen a tím pádem i razantně zvyšoval jejich profit je určitě kde brát...
Stavební spořitelny pracují se svým produktovým portfoliem v průběhu celého roku a neustále inovují svou nabídku pro klienty. Nejen prostřednictvím akčních slev, úrokových zvýhodnění, ale třeba i prostřednictvím zjednodušování procesu vyřizování úvěrů či úpravou některých poplatků tak vycházejí svým klientům vstříc.