PŘETAHOVANÁ !

Sleduji se zájmem přetahování pojišťoven o klienty v rámci očekávaných nových sazeb povinného ručení. Sdělte mi prosím, jak se odlišuje nabídka České pojišťovny od ostatních pojišťoven?
12. 10. 2004 14:30

Odpověď

Česká pojišťovna disponuje více než 700 obchodními místy, která tvoří nejhustší síť v ČR. Na všech těchto místech jsou vám vyškolení pracovníci připravení poskytnout informace o produktech a službách.
V současnosti navíc nově disponujeme nejmodernější technikou, podporující systém likvidace, která odstraňuje kromě jiného zavedené byrokratické postupy a skutečně umožňuje řídit drtivou většinu úkonů po telefonu na dnes již známém telefonním čísle 844 114 114.
Tržní podíl přes 40 % jak v povinném ručení, tak v havarijním pojištění na sebe váže rozsáhlou síť smluvních servisů, kde vám na základě dlouhodobě dobrých vztahů vozidlo opraví v požadované technologické kvalitě a v časech, které odpovídají náročnosti dané opravy.
Veškeré produkty nabízíme našim klientům vždy za cenu, která je pečlivě kalkulována tak, aby ČP byla pokaždé a za všech okolností schopna dostát svým závazkům (tak, jak se tomu děje již přes 177 let).
Petr Kůt (Poradce pro pojištění vozidel)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).