Asistenční služby

Dobrý den,
dozvěděla jsme se, že teď nabízíte k novému investičnímu pojištění asistenční služby. Zajímalo by mě, jak tyto služby fungují.

S pozdravem,
Iva
Ivuška78
15. 4. 2008 12:18

Odpověď

Dobrý den,

začátkem dubna ČSOB Pojišťovna uvedla na trh nové Investiční životní pojištění Variace, které klientům nabízí na trhu velmi neobvyklou novinku v podobě asistenčních služeb. Ty jsou klientovi poskytovány zcela zdarma. Asistenční služby nabízí čtyři základní oblasti využití.
1. Můžete zavolat na asistenční linku a položit jakoukoli otázku z oblasti zdraví a zdravého životního stylu. Například se můžete zeptat před odletem na dovolenou, jestli v dané oblasti nepropukla nějaké epidemie, či jestli je třeba pro danou oblast nějaké povinné nebo doporučené očkování. Informací je samozřejmě mnohem více. Můžete se poradit o výchově dětí, jak předcházet stresu, konzultovat zdravotní diagnózu, řešit problémy návykových látek apod.
2. Další výhodu asistenčních služeb je bezplatná a komfortní doprava do nemocnice a z nemocnice, zpravidla vozy taxislužby. Doprava zdarma je spojena s pobytem v nemocnici po dobu minimálně dvou dnů. Typické využití je třeba při plánované operaci nebo při odvozu do porodnice v případě porodu.
3. Třetí velkou výhodou asistenčních služeb je možnost využít právníka na telefonu, samozřejmě opět zdarma. Můžete tak přes telefon zkonzultovat váš právní problém a náš právník vám ho pomůže vyřešit. Například se dozvíte, jak postupovat při převodu majetku nebo neoprávněné exekuci.
4. Poslední čtvrtou výhodou je, že vám asistenční služba zajistí pomoc v domácnosti, kdykoli ji budete potřebovat a to z jakéhokoli důvodu. Je možné vám zajistit úklid domácnosti, péči o děti či zvířata nebo třeba vybírání schránky a zalévání květin. Asistenční služby vám zajistí spolehlivou firmu za dostupné ceny, které jsou nižší, než je na trhu běžné.

Hezký den.
David
David Roček (Poradce pro životní pojištění)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).