nechci slevu zadarmo

Jak je možné, že založení účtu u Vaší záložny se tak vleče? Nemůže to být nespolehlivostí externího zprostředkovatele? Jak máte prověřenu důvěryhodnost a spolehlivost těchto zprostředkovatelů? Nemůže tento vytunelovat účet, když zná podpisový vzor? Jak je toto u Vaší záložny systémově ošetřeno?
16. 10. 2009 20:42

Odpověď

Dobrý den,
založení účtu je u náz zprostředkováno spolupracovjíky, externí sítí. Tito koelgové jsou řádně proškolení k tomu, aby dokázali cekem rychle vyhotovit smluvní dokumentaci, ověřit identifikančí znaky podle příslušných dokumentů. a vše odeslat na centrálu. Zde, po pořekontrolování všech náležitostí produkty založíme do systému, vygenerujeme helsa pro IB a vše zašleme na doručovací adresu klientovi. Nevím, jak dlouho se vleče založení účtů a dalších produktů pro Vás. Nemohu to prověřit, když jste zde neuvedl jménoˇ. Ale od naší kolegové dnes mají k dispozici on-line systém pro zajišťování podkladů a pokud jej řádně využívají, pak se informace dostanou do centrály ihned. Protože zákon vyžaduje písemnou formu smlouvy, musíme čekat na doručení smlvueních dokumetnů a až pak produkty "oživujeme". Co se bezpečnosti týká, tak jsou naši prodejci zcela mimo toto riziko. Podepisují sice s klientem podpisový vzor, ale tento se v našem družstvu nepoužívá. Mám ho jen proto, protože to jednak vyžaduje zákona jednak podle tohoto dokumetnu generujeme pro tyto osoby v něm uvedené přístupvoá práva do IB. Naši koelgové v terénu přísupy do IB vůbec neznají a tutíž nemohou nic "vytunelovat". Zaslaná přístupvoá práva si musí každý uživatel při provním přihlášení změnit, jinak se nedostane v sysému dále. Tudíž ani nikdo další nemůže do do produktů aktivně zasahovat. Kromě toho vše je monitorováno samotným systémem a tyto monitoringy jsou uchovávány.
V našich Obchodních podmínkách klientovi sdělujeme, že jeho účet aktivujeme do dvou dnů od obdržení smluvní dokumentace od obchodního zástupce. Zatím tomu tak vždy byla a je. Pokud obchodní zástupce "zadružje" omylem Vaší dokumentaci, prosím, dejte nám vědět na naše kontakty uvedené na našich internetových stránkách. Děkuji Vám.
JUDr. Otakar Schlossberger (Poradce pro bankovní poplatky)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).