Důvěra v banku

Přeji hezký den,

plně souhlasím s názorem, že vztah mezi klientem a jeho bankou je založen na důvěře. Lze však důvěřovat ústavu, který za posledních 5 měsíců udělal následující:

- informoval své klienty o změně Sazebníku s více než měsíčním zpožděním
- zdražil minimální roční náklady na vedení účtu s internetovým bankovnictvím o 720 Kč
- k podané žádosti v listopadu 2003 (kompenzace 2x placených služeb při přechodu na "balíček") se do dnešního dne nijak nevyjádřil
- přidání uživatele do svého internetového bankovnictví "zvládl" stylem, že manželce nebylo přiděleno ID, zato však k mému ID bylo přeřazeno její jméno
- pravidelné nedodržování vlastního, právě platného sazebníku (poplatek za vedení platební karty, změna a zadání trvalého příkazu, vždy byla nutná reklamace přes Zelenou linku banky)
- nabídne možnost kontokorentu, ale až při podpisu se dozvím, že je nutný souhlas manželky (nejde o ten souhlas, ale o to, že touto chybnou informací mě banka připravila o 2 hodiny času)
- reklamace je expoziturou řešena až po urgenci

A to vše bez jakékoliv snahy o kompenzaci těchto chyb ze strany banky, navíc podbarvené aktuální reklamou ředitelem této banky v hlavní roli.

Bohužel, na tento účet mám navázány jisté aktivity a až do konce června 2004 jej musím držet.

Jak byste se k takové bance zachoval vy?

Těším se na odpověď,

Viktor Hollmann
1. 4. 2004 13:33

Odpověď

Vážený pane Hollmanne,
děkuji Vám za zaslání Vašich připomínek. Zpětné vazby od našich klientů si vážíme a je pro nás důležitá pro další rozvoj služeb. Všechny Vaše podněty v každém případě předám osobnímu bankéři k projednání.
Já osobně bych v podobné situaci od banky požadoval okamžité řešení vzniklé situace s vyjádřením odpovědných osob. Jsem přesvědčen, že případné reklamační řízení by jistě vedlo k tomu, aby celá záležitost byla vyřešena a zároveň aby se podobná situace již neopakovala. Děkuji a přeji příjemný den.
Jan Smítek (Poradce pro přímé bankovnictví)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).