(Ne)Kvalita poradenství

Jakým způsobem kontrolujete "(ne)kvalitu" vašeho poradenství? Při mém první (a vzhledem k zaseté nedůvěře i posledním) pokusu nechat si poradit od OVB mi poradce -téměř- prodal produkt, který jsem vůbec nechtěl, díky principům MLM (proč bych neměl věřit kamarádce mé kamarádky, že?).
zabza
11. 6. 2007 8:33

Odpověď

Dobrý den,

je mi líto, pokud jste měl takovouto zkušenost. Detailně mohu mluvit pouze o procesech a systémech, které fungují v mém ředitelství. Já osobně velmi dbám na kvalitu služeb a dlouhodobost práce s klientem - jen tak se z mého pohledu spolupráce oběma stranám vyplatí. Proto v rámci našeho vzdělávání každý nováček získá kompletní odborné informace o produktech, o vyhodnocování situace klienta a přípravy finančního plánu. Největší odpovědnost však leží na přímém vedoucím každého našeho poradce, neboť v prvním měsících s konzultantem řešení připravuje a kontroluje. Pro nás je klient skutečně na prvním místě a chceme, aby byl s řešením spokojený.

Nabízím vám možnost poopravit si pohled na naší společnost tím, že vám mohu zařídit schůzku s někým z mých kolegů, který si s vámi popovídá a uděláte si obrázek sám. E-mail na mě je pavel.cerny@ovbmail.cz.
Pavel M. Černý (Poradce pro finanční poradenství)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).