Jakým způsobem kontrolujete "(ne)kvalitu" vašeho poradenství? Při mém první (a vzhledem k zaseté nedůvěře i posledním) pokusu nechat si poradit od OVB mi poradce -téměř- prodal produkt, který jsem vůbec nechtěl, díky principům MLM (proč bych neměl věřit kamarádce mé kamarádky, že?).
Odpověď
Dobrý den,
je mi líto, pokud jste měl takovouto zkušenost. Detailně mohu mluvit pouze o procesech a systémech, které fungují v mém ředitelství. Já osobně velmi dbám na kvalitu služeb a dlouhodobost práce s klientem - jen tak se z mého pohledu spolupráce oběma stranám vyplatí. Proto v rámci našeho vzdělávání každý nováček získá kompletní odborné informace o produktech, o vyhodnocování situace klienta a přípravy finančního plánu. Největší odpovědnost však leží na přímém vedoucím každého našeho poradce, neboť v prvním měsících s konzultantem řešení připravuje a kontroluje. Pro nás je klient skutečně na prvním místě a chceme, aby byl s řešením spokojený.
Nabízím vám možnost poopravit si pohled na naší společnost tím, že vám mohu zařídit schůzku s někým z mých kolegů, který si s vámi popovídá a uděláte si obrázek sám. E-mail na mě je pavel.cerny@ovbmail.cz.
Pavel M. Černý
(Poradce pro finanční poradenství)