Když začne článek příběhem dvou lidí, je evidentní, že to prostě není styl měšce. To je styl blesku, tam se ukazují příběhy lidí. Takže i když si nevšimnete pod titulkem, že jde o PR, tak podle prvního řádku vás to trkne.
Prostě na oborovém serveru se nepíší články o životních příbězích, to patří na livestylový magazín. Proto by měli PR agentury přizpůsobovat články, které vydávají pro dané médium. Jinak ten článek opravdu působí směšně.
To je trochu omezující pohled. I na našich webech, včetně Měšce, používáme příběhy lidí téměř "odjakživa" - ať už v podobě dílčích zkušeností, nebo jako samostatné problémy, ke kterým hledáme řešení (nejčastěji s institucemi, kterých se týkají). Hlavní rozdíl oproti lifestylu, který zmiňujete, může být ten, že u nás jde o příběhy a lidi skutečné (většinou nás sami kontaktují).