Hlavní navigace

Názory k článku Ztraceni bez bankomatu

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 11. 2001 5:56

    berushka (neregistrovaný)

    Ceska sporitelna ma problemy vsude a se vsim. Hodinove fronty na prepazkach jsou zcela bezne. Jen klienty stale nechapu, proc se takove banky (pardon sporitelny) drzi, kdyz jsou s ni tak nespokojeny.

  • 23. 11. 2001 6:52

    Martin Beneš (neregistrovaný)

    No, osobně jsem byl se službami ČS natolik nespokojen, že jsem si otevřel nový účet u konkurence.

    Ale k článku ... připadá mi mírně hysterické, pokud se rozmazává výpadek jednoho bankomatu. Stává se to ČS, ale i jiným bankovním institucím. Jinak porovnáním počtu bankomatů jednotlivých bank si můžete zjistit jakou pravděpodobnost má to, že jím bude zrovna zařízení ČS.

    Nejsem žádným zastáncem ČS, spíše naopak, ale i kritika by se neměla vymykat soudnosti.

    M.B.

  • 23. 11. 2001 8:26

    Mirrim (neregistrovaný)

    Ale vždyť ČS nedostala grešli za ten jeden vypadek, ne? Dostala je za všechny, které do dnešního dne naštvaly statisíce návštěvníků. Vždyť je to tam napsané. Tohle byl jen příklad.

  • 23. 11. 2001 13:19

    Milan Novák (neregistrovaný)

    Bohužel Česká spořitelna přistupuje k vyřizování všech podnětů velmi povrchně. Paní z Ústí nad Labem doporučují využít nákup na kartu. Kolik potravinářských obchodů akceptuje platební karty? Dále ji upozorňují na možnost poškození magnetického proužku, bez ohledu na to, jak uvádí ve svém stanovisku, že další den vybírala z bankomatu bez problému.
    Já sám se snažím využívat platební kartu velmi často. A taká se velmi často se setkávám s tím, že sami prodejci, když zjistí, že budu platit kartou ČS, tak sami upozorňuji na problémy s komunikací a vyžadují kartu jiné banky.
    Nerozumím také přístupu této banky ke klientům. Z přepážky mě vyhání vysokými poplatky za cokoliv, ale na výpisech z účtu, inzercí a dopisy mě zve do pobočky zřídit si stavební spoření, pojištění nebo jakýkoliv účet. Jako by mi říkali: Peníze sem dones, ale jinak mi sem nelez.

  • 23. 11. 2001 13:57

    Jarry (neregistrovaný)

    Nejsem si zcela jist, kdy přesně to bylo, ale mám pocit že začátkem tohoto týdne měla ČS problémy v celé své síti bankomatů jenom proto, že používá "modernizovanou" síť s autorizačním centrem úplně jinde (zřejmě v Bruselu), než všichni ostatní. Proto při výpadku této sítě (nevím však, čí výpadek to opravdu byl, jestli autorizačního centra nebo ČS) fungovaly všechny bankomaty v ČR kromě bankomatů ČS. Jestli takhle vypadá modernizace, pak se máme na co těšit.

    Kdysi jsem byl jejich klientem, ale potěš koště se tam ještě někdy vrátit.

  • 23. 11. 2001 17:21

    Patrik Chrz (neregistrovaný)

    Tak to nechápu ČS, proč když je na tom takhle, tak odmítá klienty. Známý z práce si u nich chtěl zřídit běžný účet, když nastoupil do zaměstnání, aby si tam nechal posílat výplatu. Pracovnice u přepážky mu zřízení odmítla s tím, že tam má dluh (asi 1000 Kč). Vždyť by tu tisícovku měli na poplatcích za rok (v nejhorším případě za dva) zpátky.
    Ten dluh vznikl jako nezaplacené poplatky za účet, který po vyrovnání debetu a úroků zapoměl zrušit, takže vlastně ČS o nic nepřišla.
    Tak si bez problémů zřídil běžný účet u Komerční banky.

  • 25. 11. 2001 20:56

    lkt (neregistrovaný)

    No to je teda dobrý to, co mi ČS doporučila. Který potravinářský obchod Vám v neděli odpoledne prodá chleba na platební kartu? Leda se vypravit kvůli několika základním potravinám do nějakého hypermarketu na kraj města, to pak ovšem musíte zrušit jiný program, který zrovna máte. Pokud jste si nenaplánovali strávit neděli odpoledne v hypermarketu, ale v takovém případě byste neměli důvod dolovat zoufale pár korun z bankomatu v centru města. Já ten důvod bohužel měla, protože jsem si naplánovala na neděli odpoledne něco lepšího než pobyt v hypermarketu.
    Anebo co kdybyste potřebovali odcestovat a neměli byste peníze na jízdenku? Nevím, jestli je možné koupit jízdenku na platební kartu, to jsem zatím nezkoušela. Samozřejmě si všechny cesty plánuji předem a potřebný obnos si včas zajistím, ale někdy se stane, že potřebujete odcestovat nečekaně. To pak abyste šli pěšky, alespoň do nejbližšího města, kde snad bankomaty fungují.

  • 26. 11. 2001 10:19

    Roman (neregistrovaný)

    Plně s vámi souhlasím. Je sice hezké, že velká většina obchodů již platební karty přijímá, ale státle je čas od času hotovost přeci jen potřeba.

    Až budou všechny prodejny vybaveny platebními terminály, budu ochoten připustit nadbytečnost výběrních bankomatů.

    Mmch. Právě jsem zjistil, že jsem si nevybral hotovost, a široko daleko není obchod s potravinami, který by platební karty přijímal... asi budu o hladu :-(.

  • 26. 11. 2001 16:14

    Edmir Dizdarevic (neregistrovaný)

    Az banka nebude chtit 3% z castky kterou zakaznik uhradil kartou nebo az bude moci prodejce tento poplatek pricist zakaznikovi, tak bude prodejen ktere karty prijimaji vice. A je i otazka jestli je tech lidi tolik, aby se vyplatila investice do terminalu (cca 40 000 za kus). Take se musi pripocist telefonni poplatek za prenos dat, coz sice vypada jako banalita, ale pri nakupu za 50,- Kc to uz takova banalita byt nemusi. Kdyz se ten poplatek zda velky i pro MAKRO, tak na tom asi neco bude. Ted snad probehla jednani s bankou a MAKRO karty zavede, ale pokud vim, tak je dosud nema.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).